Publisert av: henningssykkelblogg | mai 13, 2011

Giant Cup

Nå har HOC, Horten og Omegn Cykleklubb laget en rundbaneløype rett bak huset mitt 🙂  Fett. I går var det ritt i Giant Cup med en masse deltagere i alle aldre. Imponerende kjørt. En fin løype, veldig teknisk. Visst nok mer teknisk en andre løyper. Skal være Norges Cup ritt her i Juli. Jeg kjører ikke ritt men alle andre dager kan jeg sykle løypa så mye jeg vil også så nærme at jeg kan svippe hjemmom for drikke og mat 🙂 fett.

Her er ett bilde av Ole Christian Fagerli i godt driv i denne løypa.

Prøvde løypa i dag med Lapierre’n. Skal prøve med utforsykkel en annen dag. Kan få god fart nedover denne løypa. Kan hende den er litt kort i svingene for utforsykkel men det er jo vært ett forsøk da.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

