Publisert av: henningssykkelblogg | mars 6, 2012

HighCamp Hemsedal 2012

Jeg driver ikke bare med stisykling og utforsykling. Jeg står også på nedoverski (alpint). Bakker står jeg stort sett i når jeg har med familien. Når jeg er alene blir det mer offpist. Til helgen er det HighCamp Hemsedal i regi av bladet FriFlyt. Dette er en topptur samling. Den mest berømte HighCamp er den som er på Turtagrø.

Denne helgen er det altså det å gå opp til toppen for egen maskin som gjelder. Det er tungt, tar tid, men det er verdt det. Får kjøre linjer hvor det ikke har vært noen før 🙂

Det er det som teller. Lage sine egne linjer….da er det verdt å slite litt 🙂

Ikke mye snø hjemme men bilen er klar !

Skiene er klare på taket. Ett par toppturski, Völkl Mantra med Marker Duke bindinger. Disse bindingene har en gåfunksjon, og så må man bruke feller under skiene.

Har med ett par i reserve også.

Kommer tilbake etter helgen med mer tekst og forhåpentligvis fine bilder 🙂

Velkommen tilbake 🙂

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

