Publisert av: henningssykkelblogg | mars 21, 2012

Trening til Terrengsykkelrittet.

Ja da har jeg i dag startet oppladingen til Terrengsykkelrittet som går 26 mai i østmarka.

Syklet Borrevannet rundt fra min adresse slik at løypa ble på 17km. Klarte dette på 45 minutter med en snitthastighet på 17 km/t som jeg syns er bra med en

grov terrengsykkel type Lapierre Spicy 516 med 160mm demping både foran og bak.

Denne veier jo sine 13,5 kg, så jeg fornøyd med tiden. Bestemte meg for ikke å gå av sykkelen uansett.

Gikk greit men var veldig mør i musklene på baksiden av lårene etterpå. veldig store problemer med å bøye meg ned etterpå 🙂

Satser på sykle denne runden mange ganger fremover før jeg begynner å trene i NC rundbane løypa her i Horten senere.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

