Publisert av: henningssykkelblogg | april 17, 2012

Trening

I mangel av varmt vær, jeg sykler fordi det er gøy og det er ikke gøy å sykle når det er kaldt så trener jeg inne ! Ikke at det er spesielt gøy men trenger noen mil i beina før rittet i slutten av mai.

Så da sykler jeg 30 minutter og 16 km inne på denne. Dette har jeg gjort daglig de siste 2 ukene og har tenkt å fortsette med det til jeg kommer meg ut igjen 🙂

 

 

 

 

Ikke særlig artig men det hjelper med Discovery på tv 🙂

 

 

 

 

 

Håper temperaturen ute stiger snart så jeg kan komme meg ut i skogen. Mye artigere.

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

