Publisert av: henningssykkelblogg | juni 5, 2012

Utflukt 2012

Ja nå er det snart duket for ett av årtes store begivenheter. Nemlig Terrengsykkels Utflukt på Kongsberg.

Her er det bare å melde seg på. Utrolig hyggelig treff.

Det kommer mange sykkelleverandører som har masse sykler en kan låne. Enten bare for å prøve terrengsykling eller som jeg gjorde før jeg kjøpte min stisykkel. Testet forskjellige sykler for å finne den som passet meg best !

 

Her er jeg i brun trøye for noen år siden. En liten punkteringspause i skogen med gode venner. Treffer de endel av de samme folkene år etter år. Veldig hyggelig. Vi har det sosialt på kvelden etter endt sykling med quiz, øl og hyggelig sykkelprat.

Det kommer også noen utstyrsleverandører hvor man kan få kjøpt både klær og utstyr til hyggelige priser.

Så meld dere på på denne adressen, http://utflukt.terrengsykkel.no/index.php?pagenr=12&zone=&contenttype=&articlenr=10273

Dere kommer ikke til å angre 🙂

Kommer tilbake med bilder etter årets Utflukt 🙂

Legg igjen en kommentar

Kategorier

