Publisert av: henningssykkelblogg | mars 29, 2014

Ingen blogging

Hei følgere.

Beklager at jeg ikke har blogget på veeeeldig lenge.

Forklaringen er at jeg ble meget syk for 3 år siden. Både psykisk og fysisk. Møtte veggen totalt.

Fikk diagnosen ADHD, som forklarer min trang til å drive med ekstremsport.

Har også fått CFS, som er en  utmattelsessyndrom. Orker ingenting. Sover og hviler, sover og hviler. Veldig kjedelig da jeg endelig har lyst til å sykle igjen. (ikke syklet på 3 år).

Lysten har også vært borte.

 

MEN, noe har skjedd og det skal jeg vise og fortelle om.Bilde

Jeg har heldigvis selskap her på sofaen 🙂

Legg igjen en kommentar

Kategorier

