Publisert av: henningssykkelblogg | april 19, 2017

Til Spania for å sykle.

 

WP_20170419_09_34_50_Pro (2)

Mandag 17 april satte jeg meg på ett SAS fly med destinasjon Alicante. Med min Lapierre i buken på flyet. Trodde jeg da. Men nei da. Selv med bare 15 passasjerer og 10 kofferter klarte de ikke å få med min sykkel som var pakket i en sykkel eske.

Etter en stund med stor frustrasjon var det en dame som kontaktet meg. Hun kunne informere meg om at hun hadde fått beskjed fra Oslo at sykkelen min fremdeles var der. Skulle sendes med neste fly og fraktes til min ferieadresse dagen etter. Festlig. Not.

Da var det å skrive en rapport og reise til min far som jeg skal bo hos.

Jeg var skikkelig forbannet. Å få tak i noen fra SAS var helt umulig. Vente på telefon til du blir gammel og grå.

Gleden var stor når den kom kl 09.00 dagen etter. Esken var skadet men ikke innholdet.

 

Så da blir det sykling i dag 🙂

 

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

