Publisert av: henningssykkelblogg | april 23, 2017

Sykling i Spania

Når jeg først er her skal jeg sykle litt hver dag.

Verdens beste medisin for meg. Har ikke hatt det så gøy siden jeg ble syk for 6 år siden.

WP_20170420_16_14_23_Moment (3) 1

Syklet med David kun en dag. Trives heldigvis i eget selskap så det går fint alene. Har stien og sykkelen min 🙂

WP_20170420_15_57_30_Moment.jpg

Å ta bilder alene med mobil, kan være en utfordring.  Når  jeg fant ut en grei vinkel satte jeg mobilen på video opptak. Senere kunne jeg plukke bilder fra filmen.

WP_20170420_15_57_30_Moment(2)

Ble ganske fornøyd med resultata. Tar med en Microsoft Lumia 950 XL  med Windows 10 .

WP_20170420_15_57_30_Moment(3)

Det blir engel gåing frem og tilbake,  opp og ned, før man blir helt fornøyd med resultatet.

WP_20170420_15_57_30_Moment(5)

Nå er det bare ett par dager igjen til jeg må reise hjem, dessverre.

Men det er ikke lenge til jeg skal tilbake igjen. Når kona har ferie. Må helt klart ta med sykkelen.

En dag, forhåpentligvis om ikke altfor lenge til, skal jeg reise til min mor som bor i Hellas. Det har jeg har lyst til å sykle lenge.

Sykkelen fungerer helt topp. Framdemperen trenger en service så den skal leveres til rette sted når jeg kommer hjem. Bakdemper har fått service. Sykkelen er nå 7 år og da trengs det nu olje og pakninger. De som sykler mye, gjør det med mye kortere intervaller.

 

 

Legg igjen en kommentar

Kategorier

