Publisert av: henningssykkelblogg | april 23, 2017

Sykling i Spania

 

WP_20170418_12_11_44_Pro_LI

Været var perfekt for sykling i skogen her i Guardamar del Segura, en halv time syd for Alicante.

Dette har jeg gledet meg til lenge.

Det er utallige single tracks på kryss og tvers 200 meter ovenfor der jeg bor.

Masse vann er ett must når det er 28 grader i skyggen. Men siden det er helt ved kysten var det en deilig bris hele dagen. Deilig.

Rotet litt rundt før jeg fant en fin lang sti med masse svinger, opp og ned.

WP_20170418_13_00_58_Pro_LI

Uti her er det endel stier.

 

WP_20170418_12_30_31_Pro_LI

Guardamar del Segura i bakgrunn.

Etter ett par dager her, traff jeg en spanjol på disse stiene.  Han inviterte meg med på tur dagen etter for å vise meg  de fineste stiene. Veldig hyggelig, som hele dette miljøet ingen stisykling er.

Han er ett par hakk sprekere/sterkere enn meg, så det ble en slitsom dag 😀 Mye uphill, som jeg ikke er så vant med.  Men det var uansett veldig gøy og  jeg fikk prøvd og sett masse fine steder.

Takk David.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

